"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 19 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 19 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

     

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқушыларда ЕББҚ бар оқушылар үшін толеранттық қарым-қатынасын тәрбиелеу

            №19 ОМ педагог-психологі Абдуалиева Р.С.

 

Тақырыбы:  «Оқушыларда ЕББҚ бар оқушылар үшін толеранттық    қарым-қатынасын тәрбиелеу»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Психологиялық сағаттың міндеті

Мақсаты: балаларда барлық балалар үшін, олардың сипаттамаларына қарамастан, қолжетімді білім алу қажеттілігі туралытүсінік қалыптастыру, ЕББҚ  ететін балаларға толеранттылықпен қарауды қалыптастыру.

1. ЕББҚ ететін балалардың (мүмкіндігі шектеулі адамдар) мәселелері және олардың өмірлері туралы түсінік қалыптастыру.

2. ЕББҚ балалар үшін білім мен коммуникацияға қол жетімділік проблемалары туралы идеялардың қалыптасуына ықпал ету.

3. Құрдастарының ақыл-ой, физикалық және зияткерлік қабілеттеріне қарамастан құрмет сезімін тәрбиелеу.

1.Сәлемдесу

2. Әңгімелесу

3.  «Ұқсастық  шегі» жаттығуы

4. «Қатып қалу » жаттығуы.

5. «Менімен бірге қайтала» жаттығуы.

6. Жағымды сөздер  жаттығуы.

 6. «Тілектер» жаттығуы.

1.Сәлемдесу 

                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

«Ұқсастық  шегі» жаттығуы

Шарты : Қатысушылар  жұптасып  тұрады , жанындағы  жұбына  қарап , ұқсастықты  тауып  , « Біздің  ұқсастығымыз » деп бастайды . Ұқсастық  табу  үшін  2 мин  уақыт  беріледі .Жаттығуды орындағаннан  кейін , жұп  бір – бірінің  ұқсастығын  тауып , өз  ойларын  айтады .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 «Қатып қалу » жаттығуы.

Топтың бір мүшесі қозғалыссыз бір қалыпты қатып қалуы тиіс. «Реаниматордың» мақсаты оның рөлінде топ мүшелерінің бірі болады «тірілту» бұл адамды еріту болып табылады. Бұл үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға болады мимика, көзқарас, сөздер және т.б ескеретін жайт «қатып қалған» адамға қол тигізбеуі тиіс. Сәтті жұмыстың белгілері- «қатып қалғанның» еріксіз күлкісі және т.б болады.Содан кейін ортаға басқа біреу шығып, қатып қалады да жаңа «реаниматор» оны тірілтеді, бұл әрекет әрі қарай жалғаса береді.

 

 «Менімен бірге қайтала» жаттығуы.

Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды дамыту.

 

Жағымды сөздер. Мақсаты: Өзін-өзі одан әрі  ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез-келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.

«Тілектер» жаттығуы.
Қатысушыларға сыныптастарының есімі жазылған жапырақтар таратылады. Жапырақта есімі жазылған сыныптасына тілек жазу ұсынылады. Жазған соң жапырақшалар иесіне беріледі. Жазылған тілектер позитивті, жақсылыққа бағытталған болу керек.                                                                                 
– Өздеріңе қандай қорытынды жасадыңдар. (Әр оқушының пікірін тыңдау.)

       

 

       

 

Психологтың хабарламасы:

Барлық балалардың жеке ерекшеліктеріне, қабілеттеріне, проблемаларына қарамастан білім алуға құқылы. Барлық балаларға құрдастардың қолдауы мен достық қажет. Науқас балада сау балалар сияқты бірдей қуаныштар бар. Әр адам бақытты, өмірлік әсерге толы.

Сынып сағатын қорытындылау.

Рефлексия:

- Біздің психологиялық сағатымыз сізге ұнады ма?

- Есте сақтайтын не?

- Сізбен болған әңгімемізден нені түсіндіңіз, не есіңізде қалды?

Біздің әңгімеден кейін сіз ондай адамдардың мәселелеріне бей-жай қарамайсыз, оларға аяушылықпен қарап, мазақпен қарамайсыз деп үміттенемін. Егер біреу сіздің көмегіңізге мұқтаж болса, сіз одан бас тартпайсыз, бірақ оған кішкентай бала болсын, ересек адам болсын, әрине көмектесесіз

Жаңартылған күні: 08.10.2019 20:16
Құрылған күні: 08.10.2019 20:16

Текст